0
orang Komen entry saya.

Lucky Draw by Nha and Faqihah Husni

Orang Sudi Baca entry saya..tq.



Haiiii....Fuhhh penat nya duduk depan lappy ni selama 1 minggu utk mngedit blog aku ni..Semua ni gara2 Blog faqihahhusni ni la...Suka  btul ku tengok blog nya,cute mcm orgnya juga..hehhe..then aku pun trus la edit blog ku juga,Aku edit itu ini blog aku hasil dari tutorial cik Faqihah ni,.Tutorial nya sng utk di fahami & Tadaaaaaa semuanya menjadi kan...Tq cik Faqihah :)..
&
Kalau Kamu mau blog kamu cute mcm blog Cik faqihah ni, Klik Sini cepat !!!!..:D

  ok2 Kembali kepada cerita untuk tajuk entry ku tu,.selepas ku berpenat Lelah menghadap lappy ni tiba2 aku terbaca la pulak entry cik Faqihah ni...
Tajuk nya
*
*
LUCKY DRAW by NHA and FAQIHAH HUSNI

 

Picit Gambar Untuk Join :D


Dan Aku terus fokus kepada hadiah2 nya..Dalam hati ku berkata "Kalau sapa2 yg menang ni mmg puas hati & Kemungkinan sampai buat kenduri Kesyukuran terus"..Memang berbaloi2..Heeheheh...Mo tau apa hadiah nya?? 
 
Tengok di sini


Amacam????Berbaloi2 kan?? Memang puas hatila aku klu aku menang ni... :D
Then aku pun terbuka hati mo join,yelahh kalau nda cuba mna kita tau kan..kan..
Sebenarnya aku nda pandai join mana2 GA ni,Sebab kena buat itu ini..errr kena2 lagi aku ni mmg jenis yg lambat mau faham,tepaksa mengangah depan lappy ni berjam2 utk memahaminya...Dan demi Blog Cik faqihah yg cute ni & gara2 blog cik faqihah ni la aku sanggup menghadap lappy selama 1 minggu utk mngedit blog ku ,aku cuba sekuat,sebaik,&sehabis2 yg boleh untuk join GA ni..manala tau rezeki baby dalam perutku membawa TUAH..kan..kan...Emmm Cik faqihahhusni Doakan sy selamat melahirkan nti ya,& doakan semoga ku dpt baby boy..sebab skg anak ku dua2 girl...tq...heheheh..

Syarat2 Untuk join GA ni pulak Sebenarnya x berapa susah,aku ni jak yg lambat mau faham tulah terpaksa mengangah kan mulut menghadap lappy ni berjam2..

1. Buat satu entry tentang giveaway/Lucky draw ini. 
 2. Copy dan paste banner di atas dan linkkan ke entry ini.
3. Boleh follow blog FAQIHAH dan HANIS untuk mengetahui pemenangnya secepat mungkin.
4. Boleh like FANPAGE FAQIHAH and FANPAGE HANIS.
5. Boleh letak banner tersebut di SIDEBAR dan linkkan ke entry ini. (tak wajib)
6. Pastekan URL ENTRY (bukan URL BLOG ANDA) di ruangan comment kat bawah ni. Jangan letak di SHOUTBOX sebab TAK DITERIMA.
7. Like Gambar INI. (akan diperiksa)
8. Tekan dengan ikhlas  ITU, INI, SANA DAN SINI


Hahhhhh...Senang jak kan...nda susah pun kan....Jadi tunggu apa lagi??Lepas tengok tutorial cik Faqihah ni terusla join GA ni ramai2... :D

Pantun Khas untuk Cik Faqihah:


Dua Tiga Blog Tercantik,
Mana Nak sama Blog Cik Faqihah Seorang,
Dua Tiga Blog Boleh Juga ku carik,
Tapi Xsama blog Cik faqihah Seorang.

Hehehe....Dulu amik Subjek Sastera tapi Masih nda Pandai bepantun juga..Okla...Babaii... :)

0 org sayang Ibu mereka :) :):