0
orang Komen entry saya.

Baby Girl Lagi :)

Orang Sudi Baca entry saya..tq.



*Kemarin (12hb) aku p klinik,& scan utk 28 minggu (7 bulan) kandungan,.memang aku nda sabar mau scan kemarin,bedoa2 harap2 doktor ada..Syukur,nasib baik doktor ada..
*Time doktor tu scan perutku,aku tanya la kalau2 jantina bby tu da nampak,diam2 jak doktor tu,dalam hati ku mungkin belum nampak lg kali...aku diam2 saja la,ndala aku mau tnya lg..trus bilang doktor tu,"anak mu yg pertama lelaki ka @ pmpuan?".. trus aku jawab dgn cptnya "dua2 anak ku perempuan"..senyum2 sja doktor tu..mungkin doktor tu tkejut kali kndungan ku skg ni masuk ank yg ketiga suda...dia pikir kali baru masuk yg kedua..hehhe..@ kali doktor tu tau aku nda sabar2 mau tau jntina bby tu..
*Tunggu punya tunggu trus bilang doktor tu "Perempuan juga" sambil senyum2 dgn aku..aku pun ckp "ow" sja..tp dalam hati oh sedih,.tp ndapala,apa2 pun keluar nti aku terima,nda penting juga jantina tu..yg penting semuanya selamat & bayi sihat sempurna..Amin..
 
 
P/S : Sesungguhnya jika itu yg Allah Takdir kan utk aku,Aku terima..
Mungkin ada hikmah disebaliknya..kan kan. :)





0 org sayang Ibu mereka :) :):