0
orang Komen entry saya.

Tiada Tajuk !!!

Orang Sudi Baca entry saya..tq.



Wahhhhhhh....Lamanya aku x update kan???
Besawang suda ni blog ku....Malas aku mau kac bersih,nntila tunggu aku lepas bersalin...Heee .!
sekarang ni aku sibuk Berniaga..sarat2 macamni pun aku masih juga menyibukkan diri berniaga sampai lewat2 tidur..memang x cukup tidur & rehat..mungkin sebab tu lah,darah aku pun x pandai naik2..!!
Tiap2 minggu cek mesti bawah 10 hb...na last aku cek baru2 ni 8.9,lagi beturun darah aku..Makk Aiii,punya main teruk darah aku,dekat2 mau bersalin ni makin beturun pulak..Ok2 Lpas ni aku Harus cukupkan tidur & rehat aku...Hehe..

Sebenarnya,Skg ni aku sibuk berniaga benda ini---> Mum'Mey Craft <--- Sila klik yaa... :)
*
*
*
*
*
Dah klik??

Naaa  Sebab itula aku x cukup tidur & rehat...Minat punya pasal,aku sanggup ambik oder banyak2 & siapkan oder2 tu sebelum bersalin..hehe..Lepas ni aku Mau siapkan oder2 customer,lepastu mau berehatla dulu sampai habis pantang..( itupun klu sempat siap sebelum bersalin,klu x siap harusla aku mnyiapkannya lepas bersalin..x paya tunggu abis pantang ) hehe ^_^v..peace !!

naa okla,aku mau tidur suda pulak ni,..besokla baru sambung siapkan oder2 cust..
Nanti ada masa,aku uplod di blog ni oder2 cust yg yang sudah siap ya.. @ kamu pegi jak ba di sini---->>Mum'Mey Craft <---- disini kamu boleh tengok2 macam2 oder cust yg suda siap...ok?...selamat Malamm... Assalammualaikum.. ^_^V..


P/S :: aku rindu belog aku ni sebenarnyaaa... :(

0 org sayang Ibu mereka :) :):